Klachtenregeling

Wij doen onze uiterste best om je de beste zorg te geven. Maar soms kan er ook iets misgaan. Heb je een klacht over onze zorg- en dienstverlening? Als je ons verteld wat u niet prettig vind dan kunnen we onze zorg verbeteren.


Heb je een klacht?
Leg deze dan eerst voor aan je persoonlijk begeleider.
Lukt het niet het hiermee te bespreken kun je naar de directeur gaan, dit is Giesje Zwennes. Zei helpt je graag verder met het zoeken naar een passende oplossing. 
Mocht het zo niet lukken het op te lossen kan je contact opnemen met de cliëntenvertrouwenspersoon of de onafhankelijke klachten en geschillen commissie van het GAT.

Wat is een cliëntenvertrouwenspersonen?
Als je niet precies weet wat je met je ontevredenheid of klacht kunt doen, kun je daarover vertrouwelijk praten met de cliëntenvertrouwenspersoon. Deze kan jou ondersteunen bij het naar voren brengen (of vertellen) van je klacht. 

Clientvertrouwens persoon:
Raymonde Kromjong
clientvertrouwenspersoon@hetbestepaardvanstal.nl

Onafhankelijke klachten en geschillen commissie GAT
Wilt u onafhankelijk in gesprek over uw klacht dan kan dat.
Het Beste Paard van Stal valt onder Wkkgz-klachtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). GAT is een rijks erkende en volledig onafhankelijke Wkkgz geschillencommissie.
Voor meer informatie over de klachtenregeling zie: https://gatgeschillen.nl/

Extra informatie kunt u vinden in het uitgebreide document"Klachtenregeling Clienten

Folder Klachtenregeling 

fonds 1818 vluchtelingen project
We gaan graag met u ingesprek als u niet te vreden bent.

Klachten formulier

Heeft u een klacht en wilt u daar over ingesprek vul dan onderstaand formulier in dan nemen wij contact met u op.

Uw gegevens
Gegevens client
Aard van de klacht
Versturen